R.C.F.

Φορουμ αφιερωμένο στήν * Raptor Century Fighters * συμμαχία 3° σύμπαν *
 
Φόρουμma pageΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε | 
 

 Το Messerschmitt Bf 109

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Admin
Admin
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 327
Ημερομηνία εγγραφής : 17/04/2008
Ηλικία : 59
Τόπος : Γαλλία

ΔημοσίευσηΘέμα: Το Messerschmitt Bf 109   Παρ Μαϊος 02, 2008 6:49 pm

Το Messerschmitt Bf 109 υπήρξε ένα Γερμανικό καταδιωκτικό αεροσκάφος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, που σχεδιάστηκε από τον Βίλλυ Μέσσερσμιτ στις αρχές της δεκαετίας του ’30. Ήταν ένα από τα πρώτα αληθινά σύγχρονα αεροσκάφη της περιόδου εκείνης, περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά όπως ολομεταλλικό κέλυφος ατράκτου, κλειστό κουβούκλιο και ανασυρόμενους τροχούς προσγείωσης. Το Bf 109 παρήχθη σε μεγαλύτερους αριθμούς από οιοδήποτε άλλο καταδιωκτικό αεροσκάφος στην ιστορία, με 30.573 μονάδες κατασκευασμένες μόνο κατά την περίοδο 1939-1945. Η παραγωγή καταδιωκτικών αποτέλεσε το 47% της συνολικής Γερμανικής παραγωγής αεροσκαφών και το Bf 109 κάλυψε το 57% της παραγωγής καταδιωκτικών όλων των τύπων.

Το Bf 109 ήταν το βασικό καταδιωκτικό της Luftwaffe καθ’ όλη τη διάρκεια του Β΄ Π.Π., αν και από τα 1942 άρχισε να αντικαθίσταται εν μέρει από το Focke-Wulf Fw 190. Το Bf 109 σημείωσε περισσότερες καταρρίψεις από οποιοδήποτε άλλο αεροσκάφος στην ιστορία. Κατά περίσταση υπηρέτησε σα μαχητικό «αεροπορικής υπεροχής», μαχητικό συνοδείας, καταδιωκτικό, ελαφρό βομβαρδιστικό και αναγνωριστικό. Αν και είχε κάποιες αδυναμίες, όπως μικρή ακτίνα δράσης και κυρίως ένα στενό κι επικίνδυνο σύστημα τροχών προσγείωσης που ανασύρονταν προς τα έξω, ανταγωνίστηκε επάξια τους αντιπάλους του μέχρι το τέλος του πολέμου.

Το Bf 109 χρησιμοποιήθηκε από τους τρεις κορυφαίους άσσους του Β΄ Π.Π.: τον Erich Hartmann, το μεγαλύτερο άσσο όλων των εποχών με 352 νίκες, το Gerhard Barkhorn με 301 νίκες και το Günther Rall με 275 νίκες. Όλοι τους πέταξαν με την 52η πτέρυγα μάχης, κυρίως στο Ανατολικό μέτωπο, σε μια μονάδα που χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τους διάφορους τύπους των Bf 109, σημειώνοντας συνολικά πάνω από 10.000 νίκες! Ο Χάρτμαν αρνήθηκε να πετάξει στη μάχη με άλλο αεροσκάφος, καθ’ όλη τη διάρκεια του πολέμου. Ο Hans-Joachim Marseille, ο «αστέρας της Αφρικής», πετώντας επίσης με Bf 109, επέτυχε 158 νίκες, κυρίως ενάντια στους Δυτικούς συμμάχους στη Βόρειο Αφρική, συμπεριλαμβανομένων 17 καταρρίψεων που σημείωσε μέσα σε μια μόνο μέρα!

Το Bf 109 θα συγκρίνεται πάντα με τον κύριο αντίπαλό του, το Supermarine Spitfire. Τα δυο τους υπήρξαν ανάμεσα στα καλύτερα της εποχής τους.

Αποστολή Καταδιωκτικό
Πλήρωμα 1
Κατασκευαστής Bayerische Flugzeugwerke (Messerschmitt)
Σχεδιαστής Willy Messerschmitt
Πρώτη πτήση 28 Μαΐου 1935
Είσοδος σε υπηρεσία 1937
Απόσυρση 1945 Luftwaffe, 1965 Ισπανία
Πρωτεύων χρήστης Γερμανική Πολεμική Αεροπορία (Luftwaffe)
Περίοδος παραγωγής 1937–1945
Συνολική παραγωγή 33.000 μονάδες
Διαστάσεις
Μήκος 8,95 m
Εκπέτασμα 9,925 m
Ύψος 2,60 m
Επιφάνεια πτέρυγας 16,40 m²
Βάρος Καθαρό 2.247 kg
Μεικτό 3.140 kg
Μέγιστο απογείωσης 3.400 kg
Κινητήρες 1× Daimler-Benz DB 605A-1 υγρόψυκτος V12, 1.455 hp
Μέγιστη ταχύτητα 640 km/h
Αυτονομία 850 km
Μέγιστο ύψος 12.000 m
Βαθμός ανόδου 1.020 m/min
Πολυβόλα 2×πολυβόλα MG 131 των 13 mm , 1×πυροβόλο MG 151/20 των 20 mm (ή 1xπυροβόλο MK 108 των 30 mm )
Βόμβες 1× βόμβα των 250 kg ή 4× βόμβες των 50 kg ή 2×πύραυλοι WGr.21




_________________
General Supervisor of the Fleets
The union makes the force
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://ex-ronal.forumactif.com
 
Το Messerschmitt Bf 109
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
R.C.F. :: Φορουμ γιά όλους :: Τά φτερά τού πολέμου-
Μετάβαση σε: